Madelskernes Menukort flytter

Madbar4

I juni 2011 oprettede jeg madanmelder-bloggen Madelskernes Menukort, da jeg interesserer mig for at spise og opleve god mad og gerne ville videregive mine erfaringer til ligesindede. Året efter startede jeg bloggen House of Pancakes, der opfylder mange forskellige funktioner. Udover at give et indblik i min privatsfære, bruger jeg også House of Pancakes til at skrive om opskrifter, jeg har afprøvet, samt fortælle om besøg og genbesøg på restauranter, hoteller og så videre (hvorfor nogle anmeldelser derfor findes både her og der).

Det har til tider været vanskeligt at vedligeholde begge blogge på samme niveau, og i 2015 måtte jeg sande, at jeg ikke har tid til at vedligeholde begge blogge på det niveau, som jeg ønsker. Derfor besluttede jeg at slå de to blogge sammen.

Madbar1

Fremadrettet vil anmeldelser af restauranter, ophold og så videre kun blive skrevet om på House of Pancakes. Madelskernes Menukort vil stadig være tilgængelig. Man kan på House of Pancakes ikke skrive sig op til KUN at modtage mails om anmeldelser, til gengæld kan man via denne side løbende holde sig opdateret med de nyeste anmeldelser uden at behøve at vade igennem de resterende indlæg.

Links til alle anmeldelser vil figurere samlet på listen på den nævnte side. “Gamle” anmeldelser linker til deres respektive sider på Madelskernes Menukort, mens “nye” anmeldelser linker til indlæg på House of Pancakes. Der er forskel på formuleringerne de to steder, og anmeldelser på House of Pancakes vil ikke gøre brug af kategorisering via kattepoter. Nogle gange vil der stå andet i indlægget end blot en anmeldelse af det nævnte sted / produkt, mens nogle steder, fx madmesser eller særligt yndede restauranter, vil have flere indlæg tilknyttet, hvis jeg besøger stedet mere end én gang. Nogle anmeldelser er korte, andre lange og fyldige som på Madelskernes Menukort.

Madbar2

Jeg håber, at besøgende har (eller har haft) gavn af denne blog, ligesom jeg også selv kan lide at læse anmeldelser på andres hjemmesider og beundre de appetitvækkende billeder. Alle er naturligvis velkomne til at komme på besøg på House of Pancakes, hvor god mad fortsat fylder en del i hverdagen.

Mangler du lidt læsestof, så er her en liste over anmeldelser, der er dukket op på House of Pancakes efter Madelskernes Menukort gik på standby:

Madbar3

